Vopsire etrieri

Vopsirea etrierelor are beneficii practice/utilitare, pe lângă modernizarea aspectului mașinii tale:

În timp etrierele acumulează praf și murdărie din cauza frânarilor repetate și a reziduurilor de pe străzi. În unele cazuri, etrierele pot rugini din aceleași considerente. În timpul procesului de vopsire, vom curăța murdăria existentă (prin sablare) depunerile de rugină și suprafețele inegale din finisaj, asigurându-ne că piesele de frânare sunt în cele mai bune condiții posibile înainte de vopsire.

SRZ Powdercoating vă poate vopsi etrierele și vă poate oferi mașinii o prezență elegantă și atrăgătoare. Culorile disponibile pentru etriere sunt limitate din cauza grosimii stratului de vopsea care poate interfera cu funcționalitatea sitemului de frânare.

Un strat de vopsea proaspăt vă va ajuta să vă protejați etrierele împotriva viitoarei rugini și le va face mai ușor de curățat, păstrându-le proaspete și noi, mai mult timp.

Mai jos am expus câteva din lucrările noastre:

Vopsire Etrieri: Beneficiu Pentru Aspectului Masinii Tale!

  Vopsire etrieri, un procedeu oferit de SRZPowderCoating.ro asigură atât o estetică deosebită mașinii tale dar și o eficiență sporită sistemului de frânare. Este indiscutabil faptul că vopsirea acestor elemente are în primul rând un impact vizual. O mașină care a primit o vopsire etrieri va avea un aer mai sportiv și în mod clar va atrage privirile. Roșii, galbene sau albastre, funcție de gustul proprietarului, acestea vor adăuga personalitate unei banale mașini de serie, sugerând privitorilor că este mai mult decât lasă emblema de pe capotă să se vadă.
  Aparent, este cea mai simplă cale de a ieșii din turmă cu mașina ta. Dar trebuie să recunoaștem că puțini știu că acest procedeu nu are numai un rol estetic, beneficiile tehnice fiind și ele remarcabile. După cum știți, orice mașină are nevoie de un sistem franare care să răspundă eficient comenzilor de la interior, funcționarea în parametrii făcând uneori diferența.

  Iar atunci când vorbim despre vopsire etrieri știm că ajutăm în mod direct și sistemul de frânare. Un autoturism, prin însăși natura sa, este destinat unor condiții suficient de neplăcute de viață. Nu este ocolit de precipitații, de praf și uneori chiar de noroi. În permanență particule mici atacă cele mai sensibile componente, contribuind în mod negativ asupra modului în care acestea răspund comenzilor. Iar componentele sistemului de frânare nu fac excepție.
  La nivelul roții, cel mai expus după cel al grilei radiatorului, avem în permanență depuneri de praf, mâzgă sau noroi, funcție de anotimp. De aceea este ușor de închipuit că prin aplicarea acestui strat de vopsea vom avea un dublu beneficiu: în primul rând, în momentul în care îl pregătim pentru vopsire, fiecare etrier va beneficia de un proces de curățare amănunțită. Îndepărtarea particulelor de praf va oferii sistemului eficiență iar prin vopsire vor devenii mai puțin aderente.

După vopsire etrieri obțineți un sistem franare de înaltă performanță?

  Vopsire etrieri ajută și sistemul de frânare, deoarece se face o curățare amănunțită. Un sistem franare este determinant pe orice mașină. Iar dacă sunteți hotărât să îl îmbunătățiți pe al dumneavoastră dar bugetul este redus, venim cu o veste bună: Cu puțin simț tehnic vă puteți ține mare parte din bani în buzunar, nu va fi nevoie să cumpărați un sistem franare mai scump decât mașina! Câteva îmbunătățiri la cel existent pot face diferența.
  Dar înainte de toate trebuie să vedeți care este starea discurilor și a plăcuțelor de frână. Un grad ridicat de uzură a oricăruia dintre elemente duce la nevoia imperativă de schimbare. Apoi o inspecție a conductelor de frână este obligatorie. Conductele canalizează aerul de la sursele de înaltă presiune către rotorul de frână. Aerul este mai rece decât frânele, așa că acest lucru îi ajută să scape repede de căldură și să reducă temperatura frânelor.

  Procesul de răcire este, de asemenea, esențial pentru maximizarea performanței frânelor și a puterii de oprire. În sporturile cu motor, echipele profesioniste sunt meticuloase în configurarea conductelor de frână, adunând date în fiecare secundă pentru a asigura cea mai bună performanță. De asemenea, știu când să le închidă complet și când să le lase să ia puțin aer. Unele piste necesită o închidere completă a conductei, în timp ce altele necesită închidere parțială a conductei.
  Acestea sunt detalii pe care pasionații obișnuiți le trec adesea cu vederea, dar sunt la fel de cruciale ca și conductele în sine. În producția de serie, mașinile moderne au un design complex, ce ține cont mai mult de coeficientul aerodinamic decât de un sistem franare ușor de depanat. Multe conducte de răcire au un traseu impropriu, apărând în ultima vreme și materiale noi, mai fragile și mai dificil de înlocuit în caz de accident.

Cum acționează un piston etrier într-un sistem franare?

  Piston etrier este un dispozitiv integrat în etrier ce are dublu rol, de acționare și ghidare a plăcuțelor de frână. Funcție de modelul mașinii, dar și de destinația acesteia, putem să întâlnim etriere cu două sau cu mai multe pistoane. Mașinile sportive, ca și utilajele grele, vor avea minim 4 pistoane. Mașinile de serie, în special cele mai vechi, pot avea două pistoane pe fiecare etrier. Fundamentul funcționării unui piston etrier este transformarea presiunii hidraulice dintr-un sistem franare într-o forță mecanică ce va acționa asupra plăcuțelor de frână, forțându-le să preseze pe discurile de frână.
  Avem astfel un circuit închis în care pompa centrală de frână împinge lichidul de frână cu presiune asupra etrierelor, care la rândul lor transmit presiunea plăcuțelor de frână, rezultatul imediat fiind scăderea vitezei de deplasare, până la oprirea completă. Eliberarea pedalei de frână va duce la scăderea presiunii, retragerea etrierelor și eliberarea discurilor de frână.

  Este evident rolul esențial al unui piston etrier în funcționarea unui autoturism. Trebuie specificat faptul că o mașină mai puternică va avea un sistem de frânare mai eficient, deci mai sofisticat. Iar la mașinile moderne întâlnim sisteme de etriere inclusiv la frâna de mână. Acestea blochează roțile din spate ale mașinii atunci când mașina este staționată. În condițiile în care siguranța în trafic depinde în mod decisiv de eficiența unui sistem franare este necesar să ne asigurăm în permanență că acesta funcționează fără cusur.
  După cum subliniam mai sus, procedeul de vopsire etrieri are ca efect secundar, pe lângă factorul estetic, și o funcționare mai bună a întreg ansamblului unui sistem de frânare, asigurând astfel o deplasare lipsită de incidente. Mai mult decât atât, funcționarea defectuoasă a sistemului de frânare atrage după sine deteriorarea altor componente ale autovehicului, principalele afectate în acest caz fiind sistemele de direcție și de transmisie.