Recondiționare Jante
Pe langă aspectul lor imperfect, jantele din aliaj deteriorate pot afecta negativ performanța vehiculului dumneavoastră. Folosind utilaje de ultimă generație reparăm toate tipurile și mărcile de jante din aliaj și oțel; de la zgârieturi simple, până la lovituri și îndoituri.
Toate jantele trec prin procedeele de sablare și vopsire în câmp electrostatic. De asemenea putem oferi la cerere și celelalte operațiuni complementare procesului de recondiționare:
- îndreptare/roluire
- sudură
- vulcanizare
- Diamond Cut
Servicii Recondiționare Jante
Vopsit Jante
Indiferent de tipul de jante (otel, aliaj, aluminiu, magneziu, modulare/split rims) toate trebuie să treacă prin etapa de vopsire pentru a închide procesul de recondiționare.
Sablat Jante
Pentru ca jantele să ajungă la etapa de vopsire electrostatică este nevoie ca acestea să treacă prin procesul de sablare. Noi folosim o sablare uscată care se realizează într-o incintă închisă folosind nisip cuarțos de granulație fină pentru a nu afecta suprafața jantelor.
Îndreptat Jante
Noi folosim o îndreptare la rece pe mașina hidraulică pentru a nu afecta structura materialului din care este fabricată janta.
Sudat Jante
Sudura este necesară atunci când jantele au nevoie de reparații locale (fisuri sau zgârieturi adânci). Sudura se face în mediu protejat (argon de tip TIG/WIG).
Sudura si Reconditionare Jante: Reparam Toate Tipurile de Jante
Sudura jante și reconditionare jante am creat pentru siguranța fiecărei mașini pe șosele. Există multe tipuri de reparații ale jantei auto, de la îndreptare până la recondiționare. Dacă jantele tale s-au îndoit sau sunt deteriorate, s-ar putea să te întrebi cum să faci o sudura jante la mașina ta. Există multe tehnici diferite, inclusiv un strung CNC și o mașină de șlefuit. Iată câteva sfaturi care vă vor ajuta să începeți.
Puteți folosi aceste sfaturi și pentru a repara jantele din aliaj, folosind sudura jante și reconditionare jante! Sper că acest articol și aceste sfaturi de la SRZPowderCoating.ro vă sunt de ajutor! Sudura jante din aliaj care sunt fisurate este un proces delicat care trebuie realizat de un sudor experimentat. Sudorii neexperimentați pot provoca mai mult rău jantei decât bine. Aceste componente suportă greul utilizării drumului, iar forța cu care conduceți le poate slăbi.
Jantele deteriorate pot afecta, de asemenea, controlul sau eficiența vehiculului. Vom analiza cele mai bune metode de sudura jante auto. În primul rând, locația fisurii determină rezistența jantei. Fisurile de pe partea din spate a jantei sunt sudabile. Fisurile care rulează paralel cu direcția de rotație a roții nu pot fi sudate. Pentru a evita deteriorarea totală a jantei, utilizați un sudor cu experiență vastă în sudarea TIG.
Fisura ar trebui să fie în unghi drept față de direcția de rotație a roții. Dacă este paralelă cu direcția de rotire, fisura este prea lungă pentru a fi sudată. În cele din urmă, veți ajunge cu o roată care este mai lată decât era înainte. Fisurile de pe fața roții sunt ușor de reparat, dar cele din apropierea bazei spițelor sau a zonei urechilor nu trebuie sudate. Folosind sudura jante pe fața jantei compromite structura și poate deteriora aspectul jantei.
Folosiți sudura jante și reconditionare jante pentru pentru jante îndoite!
Sudura jante este indicată dacă o crăpătură în interiorul butoiului este nerecomandabilă și probabil că se va agrava în timp. De asemenea, poate fi necesar să îndepărtați excesul de material din roată pentru a compensa sudarea. Apoi, șlefuiți suprafața sudurii. Sudura jante este recomandată pentru jantele din aliaj de aluminiu deoarece sudura jante nu poate produce un cordon gros. De-a lungul crăpăturii se formează un șirag de mărgea, așa că este nevoie de un șirag gros pentru o jantă din aliaj de aluminiu.
Poate fi rotunjit prin măcinare. Partea vizibilă ar trebui să fie șlefuită, în timp ce cea de sub roată trebuie lăsată intactă. Procesul ar trebui să dureze aproximativ o oră. Jantele crăpate sunt periculoase de condus. Experții sfătuiesc să nu folosești sudura jante pentru o jantă crăpată, cu excepția cazului în care aceasta este deja complet plată. Această procedură poate necesita metal suplimentar pentru a efectua reparația.
Jantele crăpate nu sunt o opțiune bună dacă sunt îndoite sau au puncte slabe. Fisurile pot duce la deformarea roții și pot duce la defectarea acesteia. În plus, procesul nu este indicat pentru jantele din aliaj, deoarece jantele din aluminiu sunt mai greu de sudat decât alte metale. Automobilele sunt predispuse la accidente și daune. Ciocnirile accidentale sau impacturile cu trotuarul pot avea ca rezultat o jantă îndoită sau deteriorată. Astfel, este crucial să faceți reconditionare jante pentru aceste roți deteriorate.
În această lucrare, discutăm rezultatele încercărilor mecanice și structurale pe jante de mașini din aliaje neferoase. Tehnicile de sudare aplicate la reconditionare jante auto sunt benefice deoarece păstrează aceleași proprietăți mecanice ca și metalele lor de bază. Jantele recondiționate prezintă, de asemenea, fisuri scăzute. O reconditionare jante poate afecta siguranța și performanța mașinii dumneavoastră. Este important să verificați starea roților mașinii dumneavoastră înainte de a fi supus oricărei reparații.
Indreptat jante oferă o îmbunătățire aspectului vehiculului dvs.
Indreptat jante oferă totodată și o siguranță îmbunătățită. Dacă jantele mașinii dvs. sunt fabricate din aliaj, puteți trece printr-un proces Magnaflux pentru a le inspecta dacă nu există fisuri. Dacă nu puteți vedea fisuri în aliaj, atunci este timpul să le înlocuiți. Aceasta este o modalitate relativ rapidă, ieftină și eficientă de a restabili aspectul original al unei roți. Puteți face acest lucru fără a îndepărta vopseaua sau a dezfunda janta.
Se pot întâmpla tot felul de evenimente pe șosele. Dacă constatați că roata mașinii vă face probleme, poate este nevoie de indreptat jante. Este un proces simplu, care nu durează mult, dar mașina trebuie să prezinte siguranță. Diverse tehnici de reconditionare jante pot duce la compromiterea integrității structurale a unei roți. La urma urmei, roțile sunt singura parte a mașinii care intră în contact cu drumul. Prin urmare, orice metodă care compromite integritatea roții va afecta performanța mașinii.
Honda, de exemplu, permite doar ajustări cosmetice superficiale ale volanului. Aceste proceduri implică doar șlefuire și lustruire minoră. Deși poate fi posibilă remedierea defectelor cosmetice minore, roata recondiționată nu va trece de garanția vehiculului. Unul dintre cele mai comune simptome ale unei jante îndoite este presiunea neuniformă în anvelope. Fără alinierea corectă a jantei, acest lucru poate duce la o anvelopă deplată sau la o problemă cu sistemul de suspensie al mașinii.
Aveți nevoie așadar de indreptat jante. Dacă nu ești sigur dacă roata ta îndoită provoacă aceste probleme, cel mai bine este să le verifici un profesionist care se pricepe la indreptat jante. Pe lângă indreptat jante se poate remonta janta îndoită a mașinii și se pot echilibra. Pe lângă o călătorie accidentată, o jantă îndoită poate duce la uzura neuniformă a anvelopelor și la un zgomot în timpul conducerii.
Există multe metode diferite de indreptat jante și tipuri de reparatii jante aliaj
Indreptat jante pentru o mașină sigură pe șosele și o direcție bună! Alinierea necorespunzătoare a jantelor poate cauza, de asemenea, probleme de aliniere și crește riscul unui accident. Indiferent de cât de mică ar fi îndoirea, cel mai bine este să o reparați cât mai curând posibil, apelând la un proces de indreptat jante. Daunele mai grave necesită înlocuire, ceea ce vă poate costa mai mulți bani decât reparatii jante aliaj.
Procesul de indreptat jante auto implică utilizarea de unelte și echipamente speciale. Atelierele specializate sunt specializate în acest serviciu și o fac de zeci de ani. Unii specialiști sunt capabili să îndrepte jantele din aliaj la specificațiile exacte pentru care au fost proiectați. Pentru mulți oameni, este posibil să restabiliți o jantă de mașină îndoită la o stare conformă cu specificațiile din fabrică.
Reparatii jante aliaj prin sudare pot fi făcute de către un specialist. Dacă deteriorarea este prea gravă pentru a fi reparată printr-un simplu plasture sau înlocuirea anvelopei, pentru orice reparatii jante aliaj este bine să mergeți cu mașina la un service specializat. La orice reparatii jante aliaj se folosește și sudarea unei jante, acesta fiind un proces care necesită scoaterea anvelopei din mașină, după care zona deteriorată este curățată și șlefuită.
Tija de înaltă calitate este apoi folosită pentru a repara zona deteriorată. După sudare, janta este îndreptată și resigilată astfel încât să se potrivească cu restul roții. Înainte de a repara o roată, specialistul în reparatii jante aliaj trebuie să decidă dacă roata din aliaj de aluminiu deteriorată merită reparată sau dacă ar trebui aruncată cu totul. Pentru indreptat jante și reparatii jante aliaj apelați cu încredere la SRZPowderCoating.ro.